Author Topic: Ensimmäinen pätsi ulkona!  (Read 3847 times)

Keksi

Vs: Ensimmäinen pätsi ulkona!
« Reply #15 on: 18 September 2011, 13:55:51 »
Ja uutta päivitystä pukkaa.

- fixed DDE content being awarded when it should/shouldn't be
 - fixed RO1 content being awarded when it should/shouldn't be
 - fixed the server browser not responding after disconnecting from a game
 - removed MKB/AVT from Squad Leaders/Commanders, only Assault gets it now
 And an update released yesterday included an undocumented change:
 - improved performance for the Ultra setting

http://forums.tripwireinteractive.com/showpost.php?p=886754&postcount=1

jaahas, ei enään MKB spämmiä?

Imo olisivat saaneet pistää tuon mkb:n jne vain squad leadereille ja commandereille.

Näinpä

Tosin näin vältetään TLn tai SLn turhaan ottaminen pelkän rynkyn takia, täytyy olla vähän enemmän intoa tehdä sillä työt kunnolla.

Paras olisi varmaankin erillinen Elite assault tms. classi, jota olisi yksi per joukkue.
(PK)1.Lt.Keksi
Ostfront <3

Fierysigil[FIN]

« Reply #16 on: 18 September 2011, 15:49:52 »
Kyllä olisi paras se, että johtajat saa nuo prototyyppi kiväärit, ei ne pelkät pyssyt nyt voi olla niin tärkeät että ottaa commanderia jos ei osaa käyttää radiota. Nopeasti sellanen vaihtaa roolinsa joko häpeä tai kickien takia. Squad leaderin taas oikeastaan tarvitse tehdä mitään koska kukaan ei kuitenkaan kuutele komentoja. Savua kai äkkäävät käyttää itsekkin ja pienellä avustuksella tekevät sen vielä oikeaan kohtaan, jos haluavat oppia pelaamaan rooleillaan. Ihan hyvä kuitenkin että jotenkin sitä rajottivat.

Flydiii

• ?
« Reply #17 on: 18 September 2011, 18:34:26 »
Meitsi tykkää ku päivityst tulee, sitä kaivataanki <3
spurdodelic

torppa

« Reply #18 on: 19 September 2011, 13:32:23 »
Maanantaiksi taas lupailivat uutta pätsiä, milloinkohan tulisi

Suugi

• =RAGE=
« Reply #19 on: 19 September 2011, 13:34:27 »
Iltasella varmaan. Konttorihan sijaitsee itä-rannikolla.

+TSWAT+Kuukkeli

• No tsirp tsirp, perkele...
« Reply #20 on: 19 September 2011, 16:27:58 »
Viimeistään tiistaina 05.30 ku itärannikko vaihtaa vuorokautta.
Illalla juuvaan hilipeenä kalijaa, aamulla ollaan kalapeena hilijaa.

julius_heide

« Reply #21 on: 20 September 2011, 09:45:10 »
Ööö hetkinen...? Mulla on Honor level 70 ja olisin listan mukaan tappanut 3500 vihulaista, niin ja myös tuhonnut 106 panssarivaunua :D Ei kyllä pidä toi lista paikkaansa ja se vielä kun olisin muka commaderilla muka kaikista eniten pelannut. Onko muilla tullut tällästä viimesimmän pätsin jälkeen?

Suugi

• =RAGE=
« Reply #22 on: 20 September 2011, 09:51:09 »
Ööö hetkinen...? Mulla on Honor level 70 ja olisin listan mukaan tappanut 3500 vihulaista, niin ja myös tuhonnut 106 panssarivaunua :D Ei kyllä pidä toi lista paikkaansa ja se vielä kun olisin muka commaderilla muka kaikista eniten pelannut. Onko muilla tullut tällästä viimesimmän pätsin jälkeen?

Tätä on ollut jo jonkun aikaa ja juuri tästä syystä honorit yms saatetaan resetoida TWI:n toimesta. Et ole siis ainoa.

julius_heide

« Reply #23 on: 20 September 2011, 10:40:45 »
Saisivat mun puolesta nollata kaikki, kunhan lista jatkossa näyttäisi oikeat levelit. Onhan tää nyt perkele, kun ensin levelit ei nouse millään ja sitten levelit näyttää mitä sattuu!!

Ripppe

• Mod Team
« Reply #24 on: 20 September 2011, 15:16:02 »
Joo, kyllä itsekin olen sitä mieltä, että reilun pelin nimessä nollataan statsit, kun saadaan tuo seuranta toimimaan oikein.

Nimimerkillä, lvl 1:n parikymmentä kertaa saavuttanut. :)
"Do you feel lucky, punk?"

+TSWAT+Kuukkeli

« Reply #25 on: 01 October 2011, 21:50:05 »
Minäkin olen täyden nollauksen kannalla, vaikka olenkin saavuttanut jo Honor lvl 23, Rifleman, Assault ja E-Rifleman lvl frontline soldier ihan rehellisellä pelillä. Pidän nollauksesta. Niin statsien kuin perjantai illankin kohdalla.

ATCF

• sarkasmi on erikoisalaani
« Reply #26 on: 02 October 2011, 05:19:16 »
Minäkin olen täyden nollauksen kannalla, vaikka olenkin saavuttanut jo Honor lvl 23, Rifleman, Assault ja E-Rifleman lvl frontline soldier ihan rehellisellä pelillä. Pidän nollauksesta. Niin statsien kuin perjantai illankin kohdalla.

Itse sain lvl 18, josta se pompsahti sinne 83, tuli tyhjä olo ( tuntuukohan samalta voittaa lotossa =D )
http://www.youtube.com/watch?v=3yMLwe69oRA

Wars have never hurt anybody except the people who die.
Salvador Dali

+TSWAT+Kuukkeli

« Reply #27 on: 02 October 2011, 11:51:20 »

Itse sain lvl 18, josta se pompsahti sinne 83, tuli tyhjä olo ( tuntuukohan samalta voittaa lotossa =D )

Erona se, että Hero lvlin jälkeen ei pääse kaljalle ilman että huolettaa oman pörssin puolesta.  :) (Nyt vissiin vähäsen viikonloppu fiilis ku kokoajan jollain tavalla ohramallas mielessä. Vaikka en kyllä ole tippaakaan edes nähnyt juotavan  :o I smell someone intriguing behind my thoughts...)