Author Topic: [Karelian Front]Mitä haluaisit nähdä modissa?  (Read 14448 times)

kuopassa

  • Posts: 170
  • Fan of RO, DH, Karelian Front and Heroes & General
    • RedOrchestra.net/suomeksi
Re: Mitä haluaisit nähdä modissa?
« Reply #90 on: 12 December 2011, 05:16:13 »
Teknisesti lienee mahdollista laskea joku sopiva etäisyys siitä miten pitkän matkan päässä pelihahmo on liikutettavasta vehkeestä. Siihen ei välttämättä tarvitsisi animaatioitakaan erikseen tehdä jos vain esimerkiksi hidastaisi pelihahmon liikkumista sen raskaan aseen välittömässä läheisyydessä. Kovin monimutkaisia kuljetusnäppäinkomboja ei kannatane lähteä tekemään kun RO2 on niin "dumbed down".

Re: Mitä haluaisit nähdä modissa?
« Reply #91 on: 15 December 2011, 14:53:05 »
Stationary-tyyppisenä Norsupyssy-miehen elinaika vaan tuppaa olemaan aika lyhyt, kuten nyt Maxim-ampujilla ;) Periaatteessa kai siirrettäessä aseesta voisi tehdä eräällätapaa ajoneuvon, jolla 2 henkilöä liikkuu sitten paikasta toiseen.

Koodaajat tietää tän paremmin, katsotaan tarkemmin sitten kun asia on ajankohtainen ;)
Mikäli tämä liikuteltava Norsupyssy saataisiin peliin, niin ehkä saisimme myös liikuteltavan Maximin? Näin pessimistisesti ajatellen tosin pelkään, että tämä "ajoneuvo-aseenkantosysteemi" tulee olemaan sellainen karvalakkiversio, jossa esim. Maximin kantajat tippuessaan jyrkänteeltä menevät "katolleen" ja juoksevat päällään. Toivottavasti koodi kuitenkin taipuu parempaan.

ATCF

  • Posts: 456
  • sarkasmi on erikoisalaani
Re: Mitä haluaisit nähdä modissa?
« Reply #92 on: 02 February 2012, 19:29:27 »
En muista että onko tätä jo käsitelty täällä, mutta, mites Käsikranaattejen laita?, onko niitä vain ryhmänjohtajilla, ja puuttuuko osalta suomen armeijasta kiväärit kokonaan?, tai jos onkin pelkkä kivääri eikä muuta, (puhun 1939 aikakaudesta) tosin tämä sijoittuu 1943-1944, joten tämä saattaa olla turhaa lörpötystä

http://www.winterwar.com/forces/FinArmy/asetilkehitys.htm
http://www.youtube.com/watch?v=3yMLwe69oRA

Wars have never hurt anybody except the people who die.
Salvador Dali

Fierysigil[FIN]

  • Posts: 160
Re: Mitä haluaisit nähdä modissa?
« Reply #93 on: 02 February 2012, 23:21:13 »
Pystyisiköhän koittaa korjata ongelmaa staattisista mg:istä ampumasta hiekkasäkin reunaa tai seinää tähdättäessä liian läheltä sitä (Fallen heroes, univer mag, toinen kerros aika hyvä esimerkki tästä)? Staattisia mg:itä luultavassi tulossa modiinkin, niin voisi varmistaa, etteivät ne ammu päin suojaa, mihin ne on asennettu.

Bananazorz

  • Mod Team
  • Posts: 259
    • Ze Blog of Banana
Re: Mitä haluaisit nähdä modissa?
« Reply #94 on: 02 February 2012, 23:41:19 »
Pystyisiköhän koittaa korjata ongelmaa staattisista mg:istä ampumasta hiekkasäkin reunaa tai seinää tähdättäessä liian läheltä sitä (Fallen heroes, univer mag, toinen kerros aika hyvä esimerkki tästä)? Staattisia mg:itä luultavassi tulossa modiinkin, niin voisi varmistaa, etteivät ne ammu päin suojaa, mihin ne on asennettu.

Itse en ole vielä nähnyt tätä ongelmaa (en kyllä pahemmin staattisissa konekivääreissä vietä aikaa), mutta jos sellainen kerran pelissä on, tullaan jotain aivan varmasti tekemään, jotta siitä ei koidu haittaa modissa. Syy tuollekkin "bugille" saattaa olla, mutta pitää katsoa mikäli jotain sille tehdään.

Re: [Karelian Front]Mitä haluaisit nähdä modissa?
« Reply #95 on: 18 March 2012, 02:06:48 »
Itse kun ajattelen että murteet ovat rikkaus, niin heitänkin sellaisen idean tässä kehiin, jotta olisi hienoa saada eri alueilta kerätyt osastot puhumaan erilaisia murteita. Kaikkia mahdollisia murteita on ehkä jopa mahdoton saada mukaan, sillä 7 eri murrealueen eri murreryhmiä oli noin 30 sen aikaisessa Suomessa, mutta jos saataisiin edes 1 murre per murrealue, niin olisihan se mukavaa korvakarkkia. Sitten erikseen 8 murteena voisi vielä tietysti olla se suomen yleiskieli, jonka voisi kytkeä päälle jos on esim. traumoja Pekka Puupäästä  ;)